środa, 27 czerwca 2012

PROLOG ♥



* Natalia *


Od dziecka zastanawiałam się dla czego to róża jest oznaką miłości. Czy to przez jej zapach ? Przecież zapach lilli wodnych w japonii jest sto razy piękniejszy. Czy to przez ten czerwony kolor, który ma oznaczać serce pompujące krew ? Przecież tyle kwiatów, oraz rzeczy ma taki sam kolor. Czy to przez to że trudno zdobyć naprawdę idealną ? Ale przecież tródno znaleść również inne kwiaty. Nie rozumiałam tego, aż do teraz. Róża, ma oznaczać miłość, bo chociaż jest subtelna i piękna, potrafi zranić. Tego właśnie doświadczyłam. Zostałam zraniona przez moją różę, którą kochałam. Zostałam ukłuta, tak mocno, że nigdy nie pozbędę się rany, z której do końca życia będzie się sączyć bordowa ciecz rozpaczy. Nic nie potrafi zagoić tego rozcięcia w moim sercu ...
Zapewne domyślacie się o kogo chodzi. Otóż o mojego byłego już chłopaka Kubę. Od którego na kazdej randce dostawałam czerwoną różę. 

Zerwał ze mną, przez zwykłego nic nie wartego sms'a słowami:
" Sorki, kochanie ale nie możemy się już spotykać. Narka ;) "
I tak zwyczajnie zniknął. Zniknął z mojego życia tak jak wcześnie zrobił to mój ojciec. Zostawił mnie i moją mamę.

12 komentarzy:

  1. Fajnie się zaczyna, po tle wnioskuję, że do akcji wroku fantastyczna piątka, co nie? youreinsecure.blog.onet.pl :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Zerwanie przez SMS? nie wiem czy to co napisałas jest prawdą,ale kiedy ja zrywałam z chłopakiem powiedziałam mu to w twarz. Face to face. bo jak można przez SMS zrywać ? to takie niedojrzałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. no nieźle nieźle
    zapraszam do mnie
    onestory-onedirection.blogspot.com
    +obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada sie fajnie, podoba nam się ;)
    Masz talent ^^
    Zapraszamy do nas :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Teey zapowiada się na prawdę zajebiaszczo! xd
    Ciekawe z kim będzie Natalia i Martine. Zapewne to będzie ktoś z tych słitaśnych chłoptasiów w obcisłych spodniach xd Ale i tak ich kochamy ;D
    Łejtam na nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. twój styl pisania zapowiada się na coś ciekawego. kiedy pierwszy rozdział ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. No, Matrynko, nieźle wyszedł ;D Mam nadzieję że szybciutko dodamy kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo niezle ,;) na serio ;) czekam na nn !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wymyślone ;D Czekam na następne ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, już mi się podoba; D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się bardzo fajnie :) Kiedy bd 1 rozdział? :P
    Zapraszam do mnie :)
    http://kasialsm15.blogspot.com/

    http://malikowaxd.bloog.pl/

    :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie się zaczyna <3 oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń